مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:102020-12-28اقتصادي

اجرای سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمداز طریق ماده 56 پیگیری می شود


سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سد تنگ سرخ و جاده یاسوج- شیراز در کهگیلویه و بویراحمد از طریق ماده 56 پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا پناه عصر دوشنبه در حاشیه آغاز فعالیت هیئت اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: بنا به درخواست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیئت هایی از سوی این وزارتخانه و سازمان های تابعه آن برای ارزیابی مشکلات و توسعه اشتغال به هفت استان محروم کشور سفر می کنند.

وی با بیان اینکه این هیئت به استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان سفر می کنند، گفت: اولین سفر این هیئت به کهگیلویه و بویراحمد است و در این سفر پروژه های مهم و مشکلات بخش اشتغال بررسی می شود.

پناه تصریح کرد: در این سفر، پروژه های دارای مشکل بررسی و پس از بازدید، زمینه رفع مشکلات فراهم می شود و پروژه ها و طرح های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب نیز در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می شوند.

وی اظهار داشت: پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده نیز ارزیابی شده و بخشی از پروژه های بزرگ استانی نیز که زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمداز طریق ماده 56 پیگیری می شود

اجرای سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمداز طریق ماده 56 پیگیری می شود