مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:452020-12-28اقتصادي

تولید انبوه کیت تشخیص سریع کرونا بزودی/ 1500 شغل پایدارایجاد شد


چند ماه پیش 50 میلیارد ریال به یکی از شرکت ها برای تولید کیت تشخیص سریع کرونا پرداختیم که بزودی تولید انبوه این محصول آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نقی پور اصل، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) امروز دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: در 9 ماهه امسال یک هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات مصوب داشتیم که به 57 شرکت پرداخت شده یا در مرحله پرداخت است.

این آمار معادل عملکرد 12 ماهه پارسال صندوق است و پیش بینی می شود تا پایان سال رشد 30 تا 35 درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

مدیرعامل صحا افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه استان های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی و فارس بیشترین تسهیلات را در اختیار شرکت های مستقر قرار داده اند.

وی ادامه داد: فقط در حوزه فناوری اطلاعات، حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق در اختیار شرکت ها قرار گرفت و پس از آن گروه های الکترونیک و نانو الیاف ها بیشترین تسهیلات را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به صدور ضمانت نامه اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال نزدیک به یک هزار و 10 میلیارد ریال ضمانت نامه صادر شده است که در حوزه فناوری اطلاعات 75 شرکت 630 میلیارد ریال ضمانت نامه دریافت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه کیت تشخیص سریع کرونا بزودی/ 1500 شغل پایدارایجاد شد

تولید انبوه کیت تشخیص سریع کرونا بزودی/ 1500 شغل پایدارایجاد شد