مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:502020-12-28ورزشي

مشکلات «اترک» در دومین رقابت / از عدم صدور کارت بازی تا نبود بلیت پرواز


سرمربی تیم اترک پس از باخت این تیم برابر شهرداری ماهشهر گفت: این تیم برای حضور در بازی دوم خود با مشکلاتی همچون عدم صدور کارت بازی مدافع، نبود بلیت پرواز به تعداد بازیکنان و کادر فنی و همچنین مصدومیت یکی از بازیکنان در ابتدای رقابت مواجه شد.

- حسن سروری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به بازی امروز تیم اترک و شهرداری ماهشهر در این شهر اظهار کرد: یکی از مشکلات تیم اترک در این دیدار عدم همراهی کامل تیم بود زیرا بلیت هواپیما برای تمامی کادر تیم موجود نبود و فقط 4 بازیکن ذخیره به همراه تیم در این دیدار حضور داشتند.

وی افزود: کارت بازی علی مجرد نیز برای این دیدار صادر نشده بود و عدم حضور این بازیکن باعث شد تا در محل دفاع وسط بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشته باشیم و بازیکن حاضر در زمین نیز در حین رقابت با برخورد با بازیکن حریف دچار خونریزی از ناحیه چشم شد و امکان ادامه مسابقه را نداشت.

سرمربی تیم اترک خاطرنشان کرد: این برخورد و تعویض اجباری در قسمت دفاع تیم با توجه به کمبود بازیکن در بخش دفاعی تیم را تضعیف کرد و با این وضعیت تا دقیقه 80 توانستند نتیجه مساوی را حفظ کنند.

وی با انتقاد به وضعیت داوری دیدار نیز گفت: صحنه های متعددی از داوری این دیدار مورد اعتراض هر دو تیم بود، حتی اتفاقاتی نیز در بازی رخداد که بازیکن حری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات «اترک» در دومین رقابت / از عدم صدور کارت بازی تا نبود بلیت پرواز

مشکلات «اترک» در دومین رقابت / از عدم صدور کارت بازی تا نبود بلیت پرواز