مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 17:102020-12-28سياسي

بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت مسیح (ع) در کلیسای مارگیورگیز


بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبر صلح و دوستی و بشارت دهنده احمد مصطفی (ص) امروز دوشنبه در کلیسای مارگیورگیز تهران برگزار شد.

- بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت مسیح (ع) در کلیسای مارگیورگیز بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبر صلح و دوستی و بشارت دهنده احمد مصطفی (ص) امروز دوشنبه در کلیسای مارگیورگیز تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با تشریک مساعی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت ارشاد اسلامی، دانشگاه تهران، مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران، موسسه کالیوه، کمپین سرطان، تشکل های شاهد، اداره کل ایثارگران شهرداری تهران و ایثارگران، نخبگان و دانش پژوهان برگزار شد، اسقف بنیامین، آیت الله تسخیری و جمعی دیگر از حاضران ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو مسیحی، برای جهانیان آرزوی سلامتی و بر جهانی عاری از خشونت با تشریک مساعی ادیان توحیدی تاکید کردند.

در این مراسم هم چنین ضمن بزرگداشت شهدای دفاع مقدس و محکوم کردن تعرض به اماکن مقدس ادیان، برای شادی ارواح شهدای والامقام مقام دفاع مقدس به خصوص سردار شهید سلیمانی، فاتحه قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت مسیح (ع) در کلیسای مارگیورگیز

بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت مسیح (ع) در کلیسای مارگیورگیز