مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 17:452020-12-28اقتصادي

مرگ های ناشی از کرونا 32 درصد کاهش داشته است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرگ های ناشی از کرونا 32 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر مریم کوشکی امروز هشتم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاهش آمار مرگ ناشی از کرونا نتیجه افزایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادامه ی روند طرح شهید سلیمانی و همچنین ایجاد محدودیت هاست.

وی ادامه داد: کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا در پایان آذرماه نسبت به ماه قبل از آن در شرایطی به وقوع پیوسته که پیش بینی های مورد نظر پس از شروع طرح محله محور کاهش 10 درصدی بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: خوشبختانه طرح مدیریت محله محور کرونا خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می شد تاثیرات خود را نشان داد.

کوشکی همچنین میزان کاهش ابتلا به کرونا و موارد بستری مشکوک را در این مدت به ترتیب 62 و 50 درصد برشمرد و بیان کرد: این میزان نسبت به پیش بینی های قبلی 20 درصد بهتر بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه آخرین آمار مربوط به برنامه های طرح مدیریت محله محور به نام طرح شهید قاسم سلیمانی را تشریح و اظهار کرد: از زمان شروع طرح تا کنون 34 هزار و 161 نفر دارای بیماری زمینه ای در منازل شناسایی و تحت قرنطینه معکوس قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ های ناشی از کرونا 32 درصد کاهش داشته است

مرگ های ناشی از کرونا 32 درصد کاهش داشته است