مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 18:052020-12-28بين الملل

تاکید استاندار ایلام بر راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات،  چنگوله و هلاله شمالی


استاندار ایلام در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات،  چنگوله و هلاله شمالی شد و گفت: نقش بازارچه های سه گانه در انجام مراودات اقتصادی، - تجاری و بازرگانی بین ایران و عراق بسیار حائز اهمیت است.

قاسم سلیمانی دشتکی ، امروز دوشنبه 8 دیماه در دیدار با دکتر حسین ذوالفقاری بر نقش بازارچه های مرزی در این شرایط تحریم، تاکید و اظهار کرد: بازگشایی بازارچه های مرزی استان می تواند نقش مهی در توسعه اقتصادی منطقه و کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت مرزهای استان در مراودات بین دو کشور ایران و عراق خواستار تکمیل پروژه های مرزی در استان شد و گفت: امروز رابطه حسنه ای بین این دو کشور برقرار است که این مهم ضرورت توجه به پروژه های مرزی استان را دو چندان کرده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات، چنگوله و هلاله شمالی شد و گفت: نقش بازارچه های سه گانه در انجام مراودات اقتصادی، تجاری و بازرگانی بین ایران و عراق بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر زیرساخت مرزهای چیلات و چنگوله آماده شده است و بازارچه هلاله شمالی نیز که از مطالبات مهم استان بوده است خوشبختانه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده و برای تصویب به دولت می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات،  چنگوله و هلاله شمالی

تاکید استاندار ایلام بر راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات،  چنگوله و هلاله شمالی