مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 18:152020-12-28سياسي

تلاش دشمنان برای استحاله نظام/ بساط فتنه گران در 9 دی برچیده شد


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با بیان این که دوقطبی کردن کشور و استحاله نظام از مهمترین اهداف فتنه 88 بود، گفت: تنها راه سعادتمندی و عاقبت بخیری قدم برداشتن درمسیر ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن کیایی شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت فاطمی شهرستان گالیکش با اشاره به وقایع حماسه 9دی ماه سال 88 اظهارکرد: هدف دنیای استکبار و عاملان فریب خورده داخلی آنها دو قطبی کردن کشور و استحاله نظام بود.

وی از عوامل پیدایش حماسه مردمی 9 دیماه را بصیرت مردم، شور و شعور عاشورایی و درس ولایتمداری مکتب اهل بیت (ع) و راهبری و هدایتگری ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را نام برد و خاطرنشان کرد: این مردم بودند که با بصیرتی که داشتند به میدان آمدند و بساط دشمنان را جمع کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان تنها راه سعادتمندی و عاقبت بخیری را قدم برداشتن در مسیر ولایت دانست و عنوان کرد: کسانی که در این راه قدم برداشتند وفاداری به ولی فقیه را از شهدای عرصه ی کربلا آموخته بودند و توانستند بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه در 9 دی جمع کرده و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

کیایی خاطر نشان کرد: رهبری حکیمانه ولی فقیه زمانمان بود که ما را هدایت کرد، راه را نشانمان داد، همراهی و همدلی بین مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای استحاله نظام/ بساط فتنه گران در 9 دی برچیده شد

تلاش دشمنان برای استحاله نظام/ بساط فتنه گران در 9 دی برچیده شد