مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 20:352020-12-28سياسي

هوشیاری مردم برای خنثی سازی فتنه ها ضروری است


امام جمعه شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه خلق حماسه 9 دی دشمنان و بدخواهان انقلاب را مأیوس و ناامید کرد، گفت: فتنه های دشمنان تداوم داشته و باید مردم ما مانند همیشه هوشیار باشند.

- ماموستا سید محسن حسینی امام جمعه شهرستان کامیاران در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه پشتیبانی و پیروی مردم از ولایت فقیه بزرگ ترین سرمایه نظام است، بیان کرد: حضور درصحنه و پشتیبانی مردم از ولایت توانسته دشمن را در دوره های مختلف مأیوس و ناکام کند.

وی 9 دی را روز تجلی اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران با ولایت فقیه دو کلیدواژه 9 دی هستند.

ماموستا حسینی با تأکید بر اینکه خلق حماسه 9 دی دشمنان و بدخواهان انقلاب را مأیوس و ناامید کرد، بیان داشت: فتنه های دشمنان تداوم داشته و باید مردم ما مانند همیشه هوشیار باشند.

امام جمعه شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند چراکه فتنه لایه های درونی و بیرونی دارد، ابراز داشت: قتل و خون ریزی و اغتشاش لایه سطحی فتنه ها محسوب می شود اما لایه عمیق اقدامات براندازانه ای است که باید در برابرشان هوشیار بود.

وی بابیان اینکه فتنه گران با بهره گیری از شعارهای دلسوزانه مردم ایران را تحت تأثیر قرار می دهند، افزود: بصیرت افزایی موجب خنثی کردن دسیسه دشمنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری مردم برای خنثی سازی فتنه ها ضروری است

هوشیاری مردم برای خنثی سازی فتنه ها ضروری است