مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:252020-12-28ورزشي

جای خالی لیگ بوکس احساس می شد/ تیم مدعی قهرمانی می بندیم


دبیر هیئت بوکس لرستان و عضو کادر فنی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: برای حضور در لیگ، تیمی می بندیم که مدعی قهرمانی باشد.

- ایسنا/لرستان دبیر هیئت بوکس لرستان و عضو کادر فنی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: برای حضور در لیگ، تیمی می بندیم که مدعی قهرمانی باشد.

شهاب خاکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رایزنی هایی که با دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس داشتیم، قرار شده که امسال در لیگ بوکس شرکت کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد چند سال است که در لیگ دوومیدانی شرکت می کند و امسال در رشته بوکس هم تیمداری خواهد کرد.

خاکی با اشاره به اینکه از نیمه دوم بهمن لیگ بوکس آغاز می شود، اضافه کرد: هدف مان در وهله اول این است که از ظرفیت بوکسورهای لرستانی استفاده کنیم اما اگر در اوزان مختلف نیاز به جذب ورزشکار داشته باشیم از بهترین های کشور نیز بهره خواهیم برد.

دبیر هیئت بوکس لرستان بیان کرد: بدون شک تیمی می بندیم که مدعی قهرمانی باشد و برنامه های خودمان را هم برای حضور موفق در لیگ تدوین کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه جای خالی لیگ بوکس در کشورمان احساس می شد، افزود: پس از سال ها شاهد برگزاری لیگ خواهیم بود و بدون تردید علاوه بر اینکه در بحث مالی مزایای خودش را دارد به پیشرفت بوکس نیز کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی لیگ بوکس احساس می شد/ تیم مدعی قهرمانی می بندیم

جای خالی لیگ بوکس احساس می شد/ تیم مدعی قهرمانی می بندیم