مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:302020-12-28سياسي

نگاهی به وضعیت زبان فارسی در ایتالیا


یک مدرس زبان فارسی با تاکید بر اهمیت شناساندن زبان فارسی به مردم  ایتالیا، از مهجور ماندن زبان فارسی در این کشور می گوید.

- یک مدرس زبان فارسی با تاکید بر اهمیت شناساندن زبان فارسی به مردم  ایتالیا، از مهجور ماندن زبان فارسی در این کشور می گوید.

چندی پیش وبینار اهمیت زبان فارسی در ایتالیا به همت مرکز فرهنگی ایرانیان در میلان و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در رم و مشارکت بنیاد سعدی و مرکز فرهنگی امام علی (ع) لوگانو (سوییس) برگزار شد که در این وبینار تعدادی از فارسی آموزان و مترجمان و مدرسان ایتالیایی و فارسی زبان، تجربه های خود را در فراگیری، آموزش و ترجمه زبان فارسی به اشتراک گذاشتند.

در این وبینار، داریوش صولت، سرکنسول نمایندگی کشورمان در میلان درباره نقش آموزش برون مرزی زبان فارسی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی سفارت ایران در ایتالیا، نیز فعالیت های رایزنی فرهنگی در راستای آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی در ایتالیا را تشریح کرد.

همچنین فرشاد فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی، ضمن معرفی این بنیاد، فعالیت های آن را در خصوص آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی توضیح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به وضعیت زبان فارسی در ایتالیا

نگاهی به وضعیت زبان فارسی در ایتالیا