مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 22:052020-12-28ورزشي

رقابت قوی ترین مردان ایران در صفادشت با یاد شهیدان سلیمانی و فخری زاده


چهاردهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران یادواره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو دسته وزنی در صفادشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، چهاردهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران یادواره سردار شهید حاج این مسابقات بدون حضور تماشاچیان و علاقه مندان به صورت پخش از صفحات مجازی همراه بود.

همچنین محل اجرای مسابقه ضدعفونی و تمام دستورالعمل ها و نکات بهداشتی مورد نیاز رعایت شد.

در این مسابقات 23 تیم مرد آهنین به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت داشتند که به ترتیب تیم های اداره ورزش و جوانان شهر صفادشت، شرکت دوبس تهران و تیم کرمانشاه به مقام اول تا سوم راه یافتند و در دسته وزن منفی 105 به ترتیب میلاد عباس آبادی، مسعود برزم و عباد کهنسال و در دسته وزن منفی 95 آرش سلیمی، مجید اصفهانی و میثم دبانی به مقام های اول تا سوم رسیدند.

علاوه بر برندگان نهایی این مسابقات از فرامرز خودنگاه داور بین المللی و رییس کمیته قوی ترین مردان کشور و مهدی آقا ولی سرپرست برگزاری دو دوره مسابقات قوی ترین مردان کشور نیز تقدیر بعمل آمد.

چهاردهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران برای دومین بار در وزن های مختلف به میزبانی شهرداری و اداره ورزش و جوانان بخش صفادشت طی سال های 98 و 99 برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قوی ترین مردان ایران در صفادشت با یاد شهیدان سلیمانی و فخری زاده

رقابت قوی ترین مردان ایران در صفادشت با یاد شهیدان سلیمانی و فخری زاده