مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 04:302020-12-29سياسي

زاکانی: خروج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، قطعی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس و سفیر عراق در تهران در نشستی دوجانبه در آستانه سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، بر لزوم خروج آمریکا از عراق و منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، - رییس مرکز پژوهش های مجلس و سفیر عراق در تهران در نشستی دوجانبه در آستانه سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، بر لزوم خروج آمریکا از عراق و منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در تهران روز دوشنبه 8 دی ماه با علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست که با حضور عطاءالله رفیعی آتانی قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس، رایزن سیاسی عراق و جمعی از معاونین طرفین برگزار شد، علاوه بر بررسی و مرور آخرین تحولات منطقه و سطوح مختلف همکاری های فی مابین، بر لزوم انتقام سخت از قاتلان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید شد.

زاکانی: ایران و عراق در کنار یکدیگر آینده را خواهند ساخت علیرضا زاکانی، در ابتدای نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) یاد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشت و بیان کرد: من بارها به عراق سفر کرده ام و با مسئولان مختلف عراقی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: خروج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، قطعی است

زاکانی: خروج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، قطعی است