مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:102020-12-29سياسي

حضور 40میلیون نفری مردم در انتخابات88 می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور 40 میلیون نفری مردم در انتخابات سال 88 می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد و تحریم ها برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دیشب در مراسم آغاز اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی گفت: حضور پرتعداد و 40 میلیون نفری مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد چراکه سه روز قبل از انتخابات اوباما رییس جمهور وقت آمریکا به ایران نامه فرستاده بود که جمهوری اسلامی باید در صحنه های مختلف منطقه حضور داشته باشد.

وی افزود: ایران اسلامی در آن سال ها در مذاکرات هسته ای در اوج قدرت بود و از موضع قدرت مذاکره می کرد و مشارکت 40 میلیون نفری مردم در انتخابات نیز این قدرت ایران را چندین برابر می کرد و زمینه برداشته شدن کامل تحریم ها فراهم می شد ولی بعداز انتخابات خیانت های بزرگی به کشور انجام دادند.

طراحان اصلی فتنه 88 در خارج از کشور بودند امام جمعه تبریز با بیان اینکه 9 دی روز بسیار بزرگی است و باید همیشه گرامی داشته شود، افزود: طراحان اصلی فتنه 88 در خارج از کشور بودند.

آل هاشم ادامه داد: برخی از افراد داخلی نیز از روی بی بصیرتی همراه افراد خارج نشین شدند و آن حوادث تلخ آن سال اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 40میلیون نفری مردم در انتخابات88 می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد

حضور 40میلیون نفری مردم در انتخابات88 می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد