مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:252020-12-29سياسي

پیش بینی اجرای 179 برنامه فرهنگی و هنری تا پایان امسال


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پیش بینی اجرای 179 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدربیع احمدخانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: موضوعات و مشکلاتی که در این جلسه در حوزه فرهنگی از سوی اعضای شورای اسلامی استان زنجان مطرح شد، حاکی از آن دارد که مشکلات حوزه فرهنگی یکی از دغدغه های مهم این اعضا به شمار می رود.

وی با یادآوری اینکه حدود 18 برنامه برای اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی پیش بینی شده است، افزود: مهم ترین این برنامه ها کنگره ملی شعر و قصه است که امیدواریم اطلاع رسانی لازم در این زمینه از سوی اعضای شورای اسلامی استان صورت گیرد تا همه شهرستان ها بتوانند از آثار و برکات این کنگره ملی برخوردار شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه جا ساری و جاری است، تصریح کرد: انتظار داریم به جای اینکه به سراغ ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری جدید برویم، از فضاهایی که در اختیار داریم، استفاده بهینه به عمل آوریم.

احمدخانی با یادآوری اینکه برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در چهار سطح ملی، منطقه ای، استانی و شهرستانی برگزار می شود، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای 179 برنامه فرهنگی و هنری تا پایان امسال

پیش بینی اجرای 179 برنامه فرهنگی و هنری تا پایان امسال