مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:302020-12-29بين الملل

کشاورزان معترض هندی دکل های مخابراتی را تخریب کردند


مقام های ایالت پنجاب هند از پلیس خواستند تا کشاورزان و طرفداران آنها را که به تخریب دکل های مخابراتی اقدام کردند، سرکوب کند.

- مقام های ایالت پنجاب هند از پلیس خواستند تا کشاورزان و طرفداران آنها را که به تخریب دکل های مخابراتی اقدام کردند، سرکوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این درخواست از سوی مقام های ایالتی پنجاب در حالی صورت گرفته که کشاورزان معترض همچنان به اعتراضات چندین هفته ای خود علیه بی نظمی ها و تغییرات قوانین مربوط به امورشان از سوی دولت ادامه می دهند.

معترضان صدها دکل مخابراتی شرکت های ارتباطاتی را که می گویند از این اصلاحات در حوزه کشاورزی بهره می برند، تخریب کرده اند.

ده ها هزار کشاورز در بزرگراه های نزدیک به دهلی نو اتراق کرده و خواستار لغو قوانین جدید شده اند که می گویند، باعث تسلط شرکت های بزرگ بر بخش کشاورزی و از بین رفتن درآمدهای کشاورزان می شود.

دفتر سر وزیر ایالت پنجاب در بیانیه ای اعلام کرد، بیش از 1500 دکل مخابراتی در چند روز گذشته تخریب شده یا دیگر قادر به کار نیست.

سروزیر ایالت پنجاب همچنین گفت: استفاده از خشونت می تواند معترضان را از توده مردم دور کند که به ضرر منافع جامعه کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان معترض هندی دکل های مخابراتی را تخریب کردند

کشاورزان معترض هندی دکل های مخابراتی را تخریب کردند