مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:502020-12-29دانش

اعمال عوارض بر آزادراه تبریز سهند با توجه به وضعیت معیشت مردم به دور از انصاف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در اعتراض به خبر اعلام مبلغ عوارض آزاد راه تبریز سهند نامه ای به استاندار استان آذربایجان شرقی ارسال کرد.

- همانطورکه مستحضرید از همان موقع که پروژه مسکن مهر توسط دولت های نهم و دهم شروع شد، آغاز ساخت مجتمع های مسکونی در قالب آن پروژه در شهر جدید سهند بمنظور رفع یکی از اساسی ترین نیاز های طبقه مستضعفین کلید خورد.

بدیهی است با در نظر گرفتن برنامه توسعه آینده این شهر، نیاز به یک آزادراهی جدید برای اتصال به شهر تبریز برای تسهیل در رفت و آمد ساکنین این شهر و بالعکس احساس شده و برنامه طراحی و ساخت هم پس از مدتی ارائه گشت؛ جاده ای به طول 20 کیلومتر! مع الاسف، 13 سال گذشت و امنیت معیشتی بسیاری از ساکنین این شهر، توسط سیاست های خودخواهانه، مدیریت غلط و خیانت در امانت برخی مسئولان مرتبط و کارفرمایان به گروگان گرفته شد! تلخی انتظار چشم هایشان به وعده های پوچ هم بماند! حال بعد از این همه سال، دریغ از یک عذرخواهی بالاخره در هفته قبل آن هم پس از بار ها خلف وعده این اتوبان افتتاح شد، لکن مشکلی بزرگتر رخ نمود! جناب استاندار، نیک از وضعیت اقتصادی این مردم شریف خبر دارید وگرنه حضور بعمل آورید تا وخامت اوضاع را از نزدیک بدانید! غم بزرگیست که شنیدیم قرار است عوارضی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال عوارض بر آزادراه تبریز سهند با توجه به وضعیت معیشت مردم به دور از انصاف است

اعمال عوارض بر آزادراه تبریز سهند با توجه به وضعیت معیشت مردم به دور از انصاف است