مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:052020-12-29سياسي

9 دی روز پیوند مقدس و ناگسستنی ملت و ولایت است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت 9 دی پیامی به این شرح صادر کرد.

- استکبار جهانی با اجیر کردن عناصر داخلی خود در سال 1388 سرمایه گذاری عظیمی در راستای ضربه زدن به حریم ولایت و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بودند غافل از اینکه پیوند مقدس و ناگسستنی ملت و ولایت و اعتقاد راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی خط بطلانی بود بر افکار و اهداف پلیدشان .

ملت بزرگ ایران اسلامی در آن برهه تاریخی و سرنوشت ساز به اهالی پلید فتنه نشان دادند که ارزشهای والای دینی و ساحت مقدس ولایت خط قرمز بی عبور هر ایرانی شرافتمند است.

امروز و در یازدهمین سالروز خلق حماسه بی بدیل 9 دی که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری و مزین شده و مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز شده است ، نکوداشت این مناسبت تاریخی و ماندگار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام فرا رسیدن یازدهمین سالروز خلق حماسه ماندگار 9 دی ، این حماسه افتخارآفرین ملّی که بی تردید نقش تعیین کننده ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرد را گرامی داشته و از خداوند متعال خواهان است که نور بصیرت الهی همواره در دل های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی مانده و سایه رهبر حکیم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز پیوند مقدس و ناگسستنی ملت و ولایت است

9 دی روز پیوند مقدس و ناگسستنی ملت و ولایت است