مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:052020-12-29سياسي

حماسه 9 دی، تجلی پیوند امت با ولایت است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حماسه 9 دی 88 را روز تجلی حضور ملت ایران و پیوند دوباره امت با ولایت عنوان کرد و افزود: در این روز، ملت ایران به جهانیان آموختند که پای انقلاب اسلامی هستند و هیچ گاه از آرمان ها و اهداف انقلاب دست نخواهند کشید.

- حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در نشست بصیرتی به مناسبت حماسه 9 دی و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: فتنه 88 به عنوان روز بصیرت، یاد آور حماسه ای دیگر از سوی مردم بزرگ و قدرتمند ایران است، که بار دیگر با حضور خود در صحنه فتنه های دشمنان را نقش بر آب کردند و درسی دیگر به آمریکا و دست نشانده های آن ها دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که امروز باید بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب با بصیرت حضور مستمر داشته باشند، افزود: باید در تقویت بسیج و تربیت بسیجی به کیفیت حلقه های صالحین و کارهای معرفتی و تفکر بسیجی، بیشتر توجه کنیم و مانند اوایل انقلاب، بسیجی در مساجد فعالیت کند و تفکر بسیجی در جامعه ترویج یابد تا با توکل بر خدا بتوان تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی در خصوص فتنه بزرگ آمریکا و دشمنان اسلام که پرورش داعش در منطقه بود، گفت: داعش برای ماندن آمده بود نه برای رفتن، اگر جوانان مخلص و انقلابی و مدافعان حرم نبودند، ما امروز باید با داعش در خاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی، تجلی پیوند امت با ولایت است

حماسه 9 دی، تجلی پیوند امت با ولایت است