مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:202020-12-29سياسي

طرح شهید سلیمانی در بدره پایان یافت/ نمونه گیری از 162 نفر


غربالگری عمومی طرح محله و خانواده محور مدیریت بیماری کرونا که با نام شهید سرافراز قاسم سلیمانی در سراسر کشور در حال اجراست، - ایسنا/ایلام فرماندار بدره گفت: غربالگری عمومی طرح محله و خانواده محور مدیریت بیماری کرونا که با نام شهید سرافراز قاسم سلیمانی در سراسر کشور در حال اجراست، در شهرستان بدره پایان یافت.

یونس آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این طرح 4067 خانوار و 14782 نفر ساکن در شهرستان با همکاری مردم و تلاش و پشتکار نیروهای درگیر در طرح، غربالگری شدند و در طول اجرای این طرح جمعاً 162 نفر نیازمند نمونه گیری بیماری کرونا بودند که از آنها رپید تست انجام گرفت که آزمایش ابتلا به کرونای 26 نفر از آنها مثبت اعلام شد که 32 نفر از آنها به پزشک یا بیمارستان ارجاع شدند.

وی گفت: از مجموع افراد غربالگری شده، 58 نفر مادر باردار، 1312 نفر سالمند و 648 نفر دارای بیماری زمینه ای بوده اند که در مراحل بعدی غربالگری این افراد بیشتر تحت نظارت کادر بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت.

آزادی تصریح کرد: این طرح با مشارکت تمام نیروهای شهرستان و با محوریت شبکه بهداشت و درمان و بسیج و هلال احمر در قالب چهار کمیته اجرا شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی در بدره پایان یافت/ نمونه گیری از 162 نفر

طرح شهید سلیمانی در بدره پایان یافت/ نمونه گیری از 162 نفر