مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:252020-12-29سياسي

بسیج و سپاه بهترین گزینه برای عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب است


امام جمعه یزد با بیان این که وابستگی به دیگران نتیجه سطحی نگری در مدیریت منابع و ظرفیت های داخلی کشور است، گفت:بسیج و سپاه بهترین گزینه برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیداربا رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که یکی از مسائل مهمی که در کشور نیاز داریم، تعمق فکری است، اظهار کرد: آموزش ما در کشور از گذشته تا به حال اسیرسطحی نگری است و هیچ  وقت به کارهای ما عمق داده نشده و فقط خواندن و حفظ کردن و نمره گرفتن ملاک شده است.

وی بیشترین بیکاران استان را تحصیلکردگان اعلام کرد و افزود: چرا در سطح کشور آموزش باید به گونه ای باشد که پس از سالها درس خواندن، نوآوری و تحولی وجود نداشته باشد.

  امام جمعه یزد با اشاره به این که تدین، تفکر و تعقل سه اصلی است که جای آن در آموزش ما خالی است، گفت: دشمن همیشه نسبت به ورود این سه اصل به آموزش کشور جبهه گرفته و با آن مقابله کرده است تا بتواند مانع از پیشرفت جمهوری اسلامی شود.

ناصری یزدی اضافه کرد: زمانی که سطحی نگری در کشور باشد سبب می شود تا همیشه دستمان به سوی دشمنان دراز باشد و نیازمند آنها باشیم اما تدین، تفکر و تعقل اگر در کشوری باشد هیچگاه نیاز به دشمن نداریم و چون اندیشه خودباوری را از ما گرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و سپاه بهترین گزینه برای عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب است

بسیج و سپاه بهترین گزینه برای عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب است