مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:352020-12-29سياسي

جزییات برنامه های دهه بصیرت در اصفهان/ گرامیداشت 9دی امسال سلامت محور است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت و آغازین روز این دهه یعنی 9دی ماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت پرداخت و اظهار داشت: 9 الی 19 دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام گذاری شده است که آغازین روز این دهه یعنی 9دی ماه، بسیار برای انقلاب اسلامی مهم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برای چرایی پیدایش این روز را باید به سابقه فتنه گری دشمنان علیه جمهوری اسلامی و مردم و تلاش هایی که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و همچنین سابقه حضور مردم برای دفع فتنه ها رجوع کرد.

وی تصریح داشت: در سال 88 عوامل و توطئه استکبار از طریق جنگ رسانه ای، ایجاد شبهه در انتخابات و عادی انگاری در حرکت دشمن، طراحی تیم های عملیات روانی در داخل کشور و سکوت برخی از خواص تلاش کردند تا علیه ارکان انقلاب اسلامی و همچنین تهدید و تحریم این کشور حرکت کنند.

آگاهی مردم، حماسه 9دی را رقم زد احمدی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تلاش شد تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و لایت جدایی صورت بگیرد از همین رو از طریق به کارگیری عوامل آشوب گر و فریب خورده در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های دهه بصیرت در اصفهان/ گرامیداشت 9دی امسال سلامت محور است

جزییات برنامه های دهه بصیرت در اصفهان/ گرامیداشت 9دی امسال سلامت محور است