مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:452020-12-29سياسي

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»


قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی با پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زحمات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» را ارج نهاد.

- قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی با پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زحمات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی را ارج نهاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر سردار آسمانی ، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی قدردانی کرد.

متن پیام آشنا به این شرح است: هرگز این گمانشان نبود که نامتان، یادتان، سیره و سیاقتان، آن زمان که در جایگاه محفوظتان در نزد پروردگار محظوظید، این چنین، به مانند صدها و هزاران لاله عاشق در سراسر ایران بشکفد.

بی شک ناظرید بر شور تک تک اهالی هنر نمایش؛ پاسداران کرامت انسانی، که چگونه عاشقانه در گوشه گوشه ایران مان که پاره تن تان بود، از شما، آنان که رهروشان بودید و آنان که رهروتان هستند، می گویند.

چرا که می خواهند اثرشان را همنشین واژه عزت آفرین مقاومت سازند، از لزوم ارجحیت شرافت در هر زمان و مکان، چنان که برای شما بود بگویند، خود را به ارزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی»