مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:002020-12-29اقتصادي

بلیط هواپیما گران شد نتوانستیم به نمایشگاه های خارجی برویم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان صنایع دستی در مناطق محروم و روستایی نمی توانند ضمانت نامه بانکی برای اخذ تسهیلات بانکی تامین کنند اعطای تسهیلات اشتغال زایی روستایی به آنها سخت است.

- ، علی اصغر مونسان در نشست با فعالان حامی دولت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی 3800 میلیارد تومان سهم وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است که تاکنون 500 میلیارد تومان از آن جذب و در قالب تسهیلات بانکی در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اما با توجه به اینکه تولیدکنندگان صنایع دستی در مناطق محروم و روستایی نمی توانند ضمانت نامه بانکی برای اخذ تسهیلات بانکی تامین کنند، اعطای تسهیلات اشتغال زایی روستایی به آنها سخت است.

به همین خاطر با وجود این که مجوز اعطای این تسهیلات را اخذ کردیم اما اعطای تسهیلات یاد شده به دلیل تشریفات بانکی مشکل است.

مونسان ادامه داد: این آمادگی را داریم که منابع مالی مربوط به صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی را به حوزه صنایع دستی اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیط هواپیما گران شد نتوانستیم به نمایشگاه های خارجی برویم

بلیط هواپیما گران شد نتوانستیم به نمایشگاه های خارجی برویم