مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:152020-12-29سياسي

سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام وظایف لحظه ای درنگ نمی کنند


وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 9 دی تاکید کرد: به هموطنان اطمینان می دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در انجام وظایف خطیر خویش لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

- وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 9 دی تاکید کرد: به هموطنان اطمینان می دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در انجام وظایف خطیر خویش لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی)، حماسه ماندگاری را در 9 دی 1388 رقم زد و برگ زرینی بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزود و توطئه های دشمنان را با بصیرتی مثال زدنی خنثی و امید بدخواهان را به یاس مبدل کرد.

در ادامه پیام وزیر اطلاعات آمده است: اینک در شرایطی این روز تاریخی را پاس می داریم که با ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان غیورش به دست رژیم تروریستی آمریکای جهان خوار و شهادت دکتر حاج محسن فخری زاده توسط رژیم جعلی اسراییل غاصب، مظلومانه در آتش کین آن جنایت پیشگان، سوختند و سرافرازانه به لقاء حق پیوستند.

علوی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، روز ملّی و غرور آفرین نهم دی را به محضر عظیم الشأن ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) و مردم غیور و ولایتمدار صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام وظایف لحظه ای درنگ نمی کنند

سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام وظایف لحظه ای درنگ نمی کنند