مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:402020-12-29سياسي

شهدا الگوی نسل چهارم انقلاب هستند


از آنجا که جوانان امروز ما دوران جنگ و دفاع مقدس و امام(ره) را درک نکرده اند، وجود این شهیدان می تواند به عنوان الگو برای این نسل از انقلاب تلقی شود.

- آیت الله سید عزیزاله هاشمی زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اشاره به تدفین شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان اظهار داشت : طبق آموزه های دینی ما و طبق آیه قران مبنی بر اینکه شهید زنده است اعتقاد داریم که حضور شهید در فضای دانشگاه تاثیرگذار است و روح تازه ای را به این فضای آموزشی می دمد.

 وی افزود: این امر علاوه بر برقراری ارتباط تربیتی و معنوی بین شهید با دانشگاهیان موجب تکریم جایگاه شهادت و دانشگاه در میان قشر فرهیخته جامعه می شود.

امام جمعه فیروزاباد ادامه داد: از آنجا که جوانان امروز ما دوران جنگ و دفاع مقدس و امام(ره) را درک نکرده اند، وجود این شهیدان می تواند به عنوان الگو برای این نسل از انقلاب تلقی شود.

آیت الله هاشمی زاده اضافه کرد: تکریم ایثارگران و شهدا همچنین خانواده کسانی که در راه آرمان ها و میهنشان جانفشانی می کنند در دنیا امری رایج است و در کشور ما نیز مردم همیشه از این امر، استقبال کرده و می کنند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر جهاد و شهادت گام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا الگوی نسل چهارم انقلاب هستند

شهدا الگوی نسل چهارم انقلاب هستند