مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:452020-12-29سياسي

بسیج در حوزه عملیاتی کردن رهنمودهای امام و رهبری ورود کند


امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سخنان امام و رهبری بسیار ارزشمند است اما تاکنون عملیاتی نشده است، گفت: بهترین گروه و تشکیلاتی که می تواند دلسوزانه این مهم را عملیاتی کند، - بسیج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که در کشور نیاز داریم، تعمق فکری و دوری از سطحی نگری است، موضوعی که امروز متاسفانه در آموزش و برنامه ریزی ها، سطحی نگری به وضوح مشاهده می شود.

وی عنوان کرد: ما همواره بر ایجاد تحول در سیستم آموزشی تاکید داشته ایم زیرا جای خالی تدین و تعقل و تفکر در آن خالی است و این سیستم تا فارغ التحصیلی از دانشگاه ادامه دارد و نتیجه آن افزایش روزافزون بیکاران تحصیلکرده است زیرا اندیشه خودباوری در آنها تقویت نشده است.

ناصری تاکید کرد: بسیج باید به این موضوع ورود کند و تفکر و تعقل و تدین را به حوزه های مختلف از جمله آموزش وارد کند زیرا این مهم توصیه قرآن کریم است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سخنان امام و رهبری بسیار ارزشمند است اما تاکنون عملیاتی نشده است، افزود: بهترین گروه و تشکیلاتی که می تواند دلسوزانه این مهم را عملیاتی کند، بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در حوزه عملیاتی کردن رهنمودهای امام و رهبری ورود کند

بسیج در حوزه عملیاتی کردن رهنمودهای امام و رهبری ورود کند