مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:502020-12-29بين الملل

ترفند متحدان ترامپ برای گرفتن امضای او برای لایحه کرونا


دونالد ترامپ در نهایت لایحه ای را به امضا رساند که به شدت برای ارائه کمک به آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا در آمریکا ضرورت داشت و این کار پس از آن انجام شد که متحدان و دستیاران ترامپ وعده دادند که او با امضایش می تواند به پیروزی هایی دست یابد.

- دونالد ترامپ در نهایت لایحه ای را به امضا رساند که به شدت برای ارائه کمک به آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا در آمریکا ضرورت داشت و این کار پس از آن انجام شد که متحدان و دستیاران ترامپ وعده دادند که او با امضایش می تواند به پیروزی هایی دست یابد.

ترامپ قبلا به وتوی این لایحه و قطع کمک به میلیون ها آمریکایی تهدید کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری آمریکا پس از خروج از کاخ سفید برای گذراندن کریسمس در فلوریدا و بعد از آنکه گفت لایحه هزینه کرد دولت و بسته کمکی کرونا را به امضا نمی رساند، با استیون منوچین وزیر خزانه داری، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و لیندسی گراهام، سناتور اهل کارولینای جنوبی صحبت کرده و گلف بازی کرد.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد، این مردان در چند روز گذشته به چاپلوسی از او مشغول بودند، حرف از میراث او زده و با توجه به اینکه کمک بیکاری فدرال در دوران پاندمی کرونا در 26 دسامبر منقضی می شد، یادآوری می کردند که او نمی خواهد به مردم لطمه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند متحدان ترامپ برای گرفتن امضای او برای لایحه کرونا

ترفند متحدان ترامپ برای گرفتن امضای او برای لایحه کرونا