مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29سياسي

تَن مستکبران همچنان از دست پروده های شهید سلیمانی می لرزد/9 دی تشریفاتی نیست


همچنان مستکبران تن شان از دست پروده های حاج قاسم سلیمانی می لرزد و آمریکا امروز خودش را از همیشه کوچکتر می بیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در کرمان اظهار داشت: 9 دی روز تجلی قدرت الهی است، قدرت نمایی خدا در شرایطی که شاید خیلی از دل ها لرزیده و خیلی ها دچار بدباوری شده اند.

وی بیان داشت: 9 دی در حقیقت روزی ست که مردمی که حدود 9 ماه تحمل بدترین اهانت ها را به ساخت مقدسات شان کرده بودند و بردباری پیشه کرده بودند به گمان اینکه دست اندرکاران و مسولان این اتفاقات را ساماندهی می کنند، اما به جایی رسید که دیگر صبرشان لبریز شد و زمانی که به اعتقادات دینی و اسلامی و عواطف شیعی آسیب رسید، یک انفجار اتفاق افتاد و 9 دی حاصل تراکم احساسات سرکوب شده مردم بود.

صفارهرندی ادامه داد: 9 دی را هیچ وقت نباید فراموش کنیم و 9 دی یکی از برجسته ترین روزهای خدایی ست، اما 9 دی را فقط به عنوان یک روز تاریخی نباید بزرگ بداریم، زیرا 9 دی تشریفاتی نیست و با کلمه بصیرت بازی کردن، خاصیتی به دست نمی آید.

وی از سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت استثنایی و سردار مقاومت نام برد و ابراز داشت: شهید سلیمانی، بین الملل اسلام شیعی را در دوران ما به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تَن مستکبران همچنان از دست پروده های شهید سلیمانی می لرزد/9 دی تشریفاتی نیست

تَن مستکبران همچنان از دست پروده های شهید سلیمانی می لرزد/9 دی تشریفاتی نیست