مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29سياسي

پل خیبر اراک جمع آوری می شود


اراک_ استاندار مرکزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک گفت: قول می دهیم پل خیبر جمع اوری شود وتمام تلاش خود را برای گرفتن مجوزهای جمع آوری پل خیبر خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار، شهردار، استاندار و معاونین استانداری برگزار شد.

حسین بختیاری فرماندار اراک در این جلسه با بیان اینکه هیچ قصد و غرضی برای رد کردن مصوبات شورای اسلامی شهر اراک وجود ندارد گفت: این هیئت اعضای دیگری دارد که همگی صاحب نظرند بنابراین تمامی امور بر اساس قانون انجام می گیرد.

وی افزود: حضور بنده در شورا با نیت تعامل و گره گشایی بوده و خود را برای همکاری جهت اجرای مصوبات شورا ملزم به حضور بیشتر در جلسات می کنم.

آتو دست کسی ندهید سیدعلی آقا زاده در صحن علنی شورا گفت: با توجه به اینکه 6 ماه بیشتر از دوره ما و شورای شهر اراک باقی نمانده توصیه می کنم در زمان باقی مانده با شخصیتی که تا امروز از خود نشان داده اید با تمام سختی ها و مشقت ها، کارتان را به گونه ای ادامه دهید که برای شورا حاشیه ای ایجاد نشود و آتو دست کسی ندهید.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر شهردار اراک در فضای مجازی گفت: شهرداری ممکن است تحت فشارهای کاری و خستگی ناشی از مشغله صحبتی برخلاف میل بقیه بکند که این کاملاً طبیعی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل خیبر اراک جمع آوری می شود

پل خیبر اراک جمع آوری می شود