مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29سياسي

قول مساعد برای پرداخت مطالبات بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی ارومیه


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نسبت به رفع مشکلات و پرداخت مطالبات بهره برداران بخش خصوصی یازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حسین بخشایشی با حضور در جمع بهره برداران اتوبوسرانی ارومیه، در پایانه غرب ارومیه، ضمن دلجویی از آنها، قول مساعد داد تا شنبه هفته آینده، مشکلات آنها را رفع کند.

وی که از بهره برداران درخواست کرد اتوبوس های خود را به چرخه حمل و نقل شهر ارومیه بازگردانند،  و تصریح کرد: قول می دهم شنبه طی جلسه ای با شهردار، نماینده بهره برداران و اعضای شورای شهر، در آینده نزدیک شهرداری ارومیه نسبت به واریز مطالبات بهره برداران بخش خصوصی که شامل پرداخت  بیمه شخص ثالت اتوبوس ها، یارانه و سایر مطالبات بهره برداران اقدام کند.

خاطرنشان می شود، بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از شنبه هفته گذشته با تعطیلی اتوبوس ها، اعتراض خود را به گوش مسوولان استانی و شهری رسانده بودند که علیرغم تمام پیگیری ها، شهرداری ارومیه نسبت به مطالبات این بهره برداران بی تفاوت بود که این بی تفاوتی ها منجر به حضور بهره برداران بخش خصوصی در مقابل مجلس شد براین اساس وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز قول مساعد داده هفته آینده با حضور در بین بهره برداران، نسبت به پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد برای پرداخت مطالبات بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی ارومیه

قول مساعد برای پرداخت مطالبات بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی ارومیه