مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29سياسي

پیام قادرآشنا برای دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی


مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی با پاسداشت مقام  سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» زحمات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» را ارج نهاد.

- مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی با پاسداشت مقام  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زحمات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی را ارج نهاد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قادر آشنا در پیامی خطاب به سردار شهید؛ حاج قاسم سلیمانی، از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی تقدیر کرد.

متن پیام او به این شرح است: هرگز این گمان شان نبود که نام تان، یادتان، سیره و سیاقتان، آن زمان که در جایگاه محفوظ تان در نزد پروردگار محظوظید، این چنین، به مانند صدها و هزاران لاله عاشق در سراسر ایران بشکفد.

بی شک ناظرید بر شور تک تک اهالی هنر نمایش؛ پاسداران کرامت انسانی، که چگونه عاشقانه در گوشه گوشه ایران مان که پاره تن تان بود، از شما، آنان که رهروشان بودید و آنان که رهروتان هستند، می گویند.

چرا که می خواهند اثرشان را همنشین واژه عزت آفرین مقاومت سازند، از لزوم ارجحیت شرافت در هر زمان و مکان، چنان که برای شما بود بگویند، خود را به ارزش هایی که حیات ما و میهن مان وامدار آن است مزین سازند و تئاتر مقاومت را بر صحنه برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قادرآشنا برای دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی

پیام قادرآشنا برای دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی