مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29سياسي

طرح شهید سلیمانی 98 درصد درقصرشیرین عملیاتی شده است


خوشبختانه تنها شهرستانی هستیم که 98 درصد طرح شهید سلیمانی را در این مدت زمان کم، به اتمام رسانده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: خوشبختانه مردم خونگرم و خوب شهرستان تاریخی و باستانی قصرشیرین به توصیه های مسئولان بهداشتی توجه ویژه ای دارند که با همین همکاری و همراهی هم اکنون از وضعیت نارنجی به زرد رسیده ایم.

وی ادامه داد: البته وضعیت نارنجی و حتی سفید هم به این معنا نیست که کرونا تمام شده، بلکه همچنان گرفتار ویروس کرونا هستیم و باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

فرماندار قصرشیرین به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان داشت و گفت: شناسایی موارد مبتلا در درب منزل از اهداف این طرح است تا با قطع زنجیره انتقال از شیوع ویروس کرونا  جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شهر را در راستای این طرح به چند قسمت تقسیم کردیم و با افزایش تعداد اکیپ ها، خوشبختانه تنها شهرستانی هستیم که 98 درصد طرح را در این مدت زمان کم به اتمام رسانده ایم.

وی با تشکر از مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین همراهی با اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: همچنان از مردم شهرستان تقاضا داریم در خانه بمانند و به همکاری خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی 98 درصد درقصرشیرین عملیاتی شده است

طرح شهید سلیمانی 98 درصد درقصرشیرین عملیاتی شده است