مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:552020-12-29فناوري

ظرفیت شبکه 5G در چین دو برابر می شود


چین برنامه ای را برای دو برابر کردن ظرفیت نسل پنجم شبکه بی سیم در سال 2021 رونمایی کرد که صعود ارزش سهام شرکت ZTE و سایر سازندگان تجهیزات شبکه مخابراتی را در پی داشت.

- چین برنامه ای را برای دو برابر کردن ظرفیت نسل پنجم شبکه بی سیم در سال 2021 رونمایی کرد که صعود ارزش سهام شرکت ZTE و سایر سازندگان تجهیزات شبکه مخابراتی را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیائو یاکینگ، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین اظهار کرد: شرکتهای مخابراتی چاینا موبایل و چاینا تلکام 600 هزار بیس استیشن برای تسریع پوشش 5G در شهرهای بزرگ خواهند ساخت.

این توسعه ظرفیت به 718 هزار استیشنی که در سراسر این کشور وجود دارند و سیگنالهای موبایل را منتقل و تقویت می کنند، افزوده می شود.

چین امسال با ساخت زیرساخت فناوری به ارزش 1.

4 میلیارد دلار که امیدوار است اقتصادش را تقویت کرده و از همه حوزه ها از خودروهای خودران گرفته تا هوش مصنوعی را حمایت کند، پیاده سازی بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه 5G جهان را آغاز کرد.

انتظار می رود هواوی و رقیبان کوچکترش بزرگترین سهم را از این بازار داشته باشند در حالی که شرکتهای خارجی مانند اریکسون و نومیا تلاش می کنند قراردادهایی را کسب کنند.

انتظار می رود ساخت شبکه 5G از بخشهایی مانند نیمه رساناها پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شبکه 5G در چین دو برابر می شود

ظرفیت شبکه 5G در چین دو برابر می شود