مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:152020-12-29اقتصادي

ترخیص 1083 دستگاه موتور سیکلت رسوبی در استان مرکزی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از ترخیص یک هزار و 83 دستگاه موتور سیکلت توقیفی از زمان اجرای طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ های استان خبر داد و گفت: - سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور پیشگیری از ضرر و زیان اموال مردم در پارکینگ ها، طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از 17 آبان ماه آغاز و با ایجاد شرایط تسهیلی اقدام به ترخیص این موتورسیکلت ها می کند.

  وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز این طرح تاکنون یک هزار و 083 دستگاه موتور سیکلت رسوبی ترخیص شده است، اظهار داشت:مدت زمان اجرای این طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت ها به مدت 2 ماه در استان اجرایی می شود.

  رییس پلیس راهور استان مرکزی یادآور شد: مالکان موتورسیکلت ها و یا نمایندگان قانونی آن ها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 با ارائه مدارک مالکیت شامل کارت ملی، سند(برگ سبز) موتورسیکلت، کارت مشخصات موتورسیکلت و ارائه قبض رسید پارکینگ نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

  این مقام مسئول یادآور شد: متصرفان موتور سیکلت ها نیز می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 با همراه داشتن اصل کارت ملی، قبض رسید پارکینگ، اسناد مالکیت موتورسیکلت، برگ سبز، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و کارت بانکی به نام خود پس از تکمیل فرم تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 1083 دستگاه موتور سیکلت رسوبی در استان مرکزی

ترخیص 1083 دستگاه موتور سیکلت رسوبی در استان مرکزی