مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:152020-12-29سياسي

فتنه 88 خط قرمزهای نظام و انقلاب را شکست/بازی خودی ها در زمین دشمن


در فتنه سال 88 خط قرمزهای نظام شکست و باب توهین و اتهام در نظام توسط افراد به ظاهر انقلابی باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت 9 دی که به مناسبت دهه بصیرت در سنندج برگزار شد ، اظهار کرد: تاریخ انقلاب صحنه های متعدد و بحران های متعددی را در طول عمر با برکت خود دیده بود که در اوایل انقلاب این اتفاقات به اوج رسیده بودند.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه چهارم از انقلاب کسی توقع نداشت که اتفاقاتی مانند اتفاقات سال 88 در کشور آن هم به دست کسانی رقم بخورد که سال ها در مسئولیت های مهم نقش داشته اند.

وی ادامه داد: دشمن وقتی از گروهک ها و دشمنی های مرزی ناامید شد به عوامل داخلی که سوابق بسیاری در این انقلاب داشتند و با رأی همان مردمی که در انتخابات سال 88 رأی آنان را قبول نداشتند، مسئولیت هایی گرفته بودند، متوسل شدند تا شاید بتوانند به نظام و انقلاب ضربه ای وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: بعد از انتخابات 88 افرادی که قبول نداشتند شکست خورده اند، فتنه ای را به راه انداختند و اتفاقاتی را رقم زدند که کشور را به تعبیر رهبر انقلاب به لب پرتگاه بردند.

افراد متعددی در جریان فتنه درگیر شدند حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: افراد متعددی در جریان فتنه درگیر شدند و خون های ناحقی ریخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 خط قرمزهای نظام و انقلاب را شکست/بازی خودی ها در زمین دشمن

فتنه 88 خط قرمزهای نظام و انقلاب را شکست/بازی خودی ها در زمین دشمن