مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:502020-12-29اقتصادي

آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز گلستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز گلستان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین طلوعیان اظهار کرد: مطابق مکاتبه مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای فرآیند خود اظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز که پیش از این در سامانه بهین یاب راه اندازی شده بود، درگاه پرداخت الکترونیکی حقوق و عوارض دولتی دستگاه ها از ساخت پنجم دیماه عملیاتی شده است.

وی افزود: در حال حاضر پرداخت های متقاضیان با موفقیت در حال انجام است و پس از پرداخت، گواهی پرداخت حقوق و عوارض دولتی با شماره شناسه یکتا برای هر یک از متقاضیان صادر می شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه، باتوجه به بند 21 دستورالعمل خود اظهاری دستگاه های قاچاق امکان استعلام سیستمی این گواهی برای سازمان تعزیرات حکومتی و سایر ذینفعان فراهم شده و اصالت گواهی صادره از طریق زبانه استعلام گواهی در صفحه اصلی سامانه بهین یاب قابل ارزیابی و صحه گذاری است.

به گفته طلوعیان پنج بهمن ماه پایان فرصت ثبت نام متقاضیان، پرداخت حقوق و عوارض دولتی، دریافت مجوز فعالیت از وزارت متبوع و یا اعلام فهرست مراکز دارای جواز تأسیس استخراج رمز ارز برای متقاضیانی که قصد واگذاری دستگاه ها را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز گلستان

آغاز اعلام فرآیند خود اظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز گلستان