مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:552020-12-29ورزشي

استفاده از ویدئو چک در دور نهایی لازم بود


سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با توجه به سرعت بازی ها و هم سطح بودن تیم های حاضر در دور نهایی استفاده از ویدئو چک برای کمک به داوران و کاهش اشتباهات لازم بود.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با توجه به سرعت بازی ها و هم سطح بودن تیم های حاضر در دور نهایی استفاده از ویدئو چک برای کمک به داوران و کاهش اشتباهات لازم بود.

فریبا صادقی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری فصل 99 لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور، اظهارکرد: در شروع مسابقات شاهد انصراف تیم هایی بودیم که جایگزین برای آنها در نظر گرفته شد، فدراسیون سعی کرد با برنامه ریزی خوب و رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات خود را برگزار کند تا بازیکنان این رشته در آمادگی لازم برای حضور در اردوهای ملی قرار گیرند.

قرار بود مسابقات در چهار دور برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از هزینه های بیش از اندازه که به باشگاه ها تحمیل می شود و همچنین برای حفظ سلامتی بازیکنان با رای گیری به 2 دور کاهش یافت که البته منطقی است.

وی افزود: چهار تیمی که به دور نهایی رسیده اند از نظر فنی به یکدیگر نزدیک هستند و هر کدام می توانند مدعی جدی قهرمانی در این فصل باشند، بنابراین با توجه به اینکه فصل گذشته لیگ ناتمام باقی ماند، تصور می کنم تمام تیم ها بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ویدئو چک در دور نهایی لازم بود

استفاده از ویدئو چک در دور نهایی لازم بود