مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:052020-12-29سياسي

نابغه قنات ملک


سلیمانی به راستی «نابغه» بود، از همان نوابغی که آرام پیش بینی کرده و ظهور آنان را مژده داده بود؛ او در مکتب انقلاب رشد کرد و به یک «جهان مرد» تبدیل شد.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: سلیمانی به راستی نابغه بود، از همان نوابغی که آرام پیش بینی کرده و ظهور آنان را مژده داده بود؛ او در مکتب انقلاب رشد کرد و به یک جهان مرد تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یاداشتی نوشت: سلیمانی به راستی نابغه بود، از همان نوابغی که آرام پیش بینی کرده و ظهور آنان را مژده داده بود.

او در مکتب انقلاب رشد کرد و به یک جهان مرد تبدیل شد.

مردی برخاسته از یک روستای دورافتاده که توانست باایمان و هوش و خرد خود توطئه های قدرت های بزرگ و اهریمنی را در جهان اسلام خنثی کند و ژنرال های پنج ستاره آمریکایی را از تدبیر و شجاعت خود به حیرت وادارد.

متن کامل این یادداشت به این شرح است: امروز در این نقطه دورافتاده کوهستانی از ایران عزیز که نه راه دارد و نه وسایل رفاه، با کودکانی مواجه شدم که به تحقیق و بدون مبالغه از باهوش ترین کودکان دنیا هستند و اگر وسایل تعلیم و تربیت برایشان به طور صحیح فراهم گردد از میان آنان نوابغی بر خواهد خاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابغه قنات ملک

نابغه قنات ملک