مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:102020-12-29دانش

رشته مدیریت فرهنگی به دفترچه کارشناسی ارشد و دکتری باز می گردد


رشته مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی که از دفترچه های آزمون مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی آینده، حذف شده بود، به دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه جی پلاس؛ رشته مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی که از دفترچه آزمون کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی حذف شده بود؛ با مطالعه و بازنگری مجدد در محورها و سرفصل های آموزشی این رشته مجددا به چرخه آموزشی کشور باز می گردد.

این حذف در پی برخی اختلاف نظرهایی پیرامون اعمال سرفصل های آموزشی این رشته؛ میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد صورت گرفته بود که موجی از انتقادها را در میان دانشجویان و فعالین این رشته در پی داشت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران هم به طور ویژه به این موضوع پرداخت.

در نهایت سید رضا صالحی امیری به عنوان بنیانگذار رشته مدیریت امور فرهنگی که هر ساله اختلافات احتمالی میان این دو نهاد را حل می کرد؛ این بار پس از پژوهش و مطالعه بر سر تغییرات برنامه درسی این رشته؛ گزارش مکتوبی از بازنگری محتوای آموزشی رشته مدیریت امور فرهنگی ارایه کرد.

بنابر آخرین اخبار از وزارت علوم؛ مصوبه بازگشت مدیریت فرهنگی به رشته های دانشگاه آزاد؛ در اولین جلسه دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، نهایی و به دانشگاه آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته مدیریت فرهنگی به دفترچه کارشناسی ارشد و دکتری باز می گردد

رشته مدیریت فرهنگی به دفترچه کارشناسی ارشد و دکتری باز می گردد