مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:102020-12-29سياسي

فعالیت 92 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 92 مرکز نیکوکاری در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی آن ها در سطح استان فعالیت می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 92 مرکز نیکوکاری در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی آن ها در سطح استان فعالیت می کنند.

علی ملک پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه اندازی و مدیریت می شوند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در بیمارستان ها، افزود: دو مرکز نیکوکاری در بیمارستان های هاجر(س) و آیت الله کاشانی شهرکرد در راستای کمک به تأمین هزینه های درمانی بیماران نیازمند فعالیت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مراکز تخصصی کاریابی را از دیگر مراکز نیکوکاری در استان عنوان و مطرح کرد: سه مرکز نیکوکاری با رویکرد کارآفرینی در راستای ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده های نیازمند استان در شهرکرد، اردل و کیار راه اندازی شده اند.

ملک پور ادامه داد: در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 92 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 92 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری