مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:152020-12-29سياسي

«9دی» یادآوری نسبت مان با ولایت است


برگزاری باشکوه سالگرد حماسه 9 دی اگر چه در فضای عمومی و حضوری میسر نیست اما فضای مجازی می تواند میعادگاه عمارانی باشد که بر سر عهد خود با ولایت ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی در یادداشتی به مناسب 9 دی روز بصیرت به بیان ویژگی های حقیقت جویی در شرایط فتنه وار جامعه پرداخته است.

9 دی 88 را به حق می توان یکی از یوم الله تاریخ معاصر ملت ایران دانست.

روزی که در آن مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی فراتر از بسیاری سیاسیون و مدعیان سیاست ورزی مسیر واقعی خود را شناخته و در راه حفظ و حراست از آن، خروشی انقلابی کرده و به میدان آمدند و بساط فتنه آفرینان از انتخابات آن سال را در هم ریختند.

ماجرا اما فراتر از یک حضور بود.

  مردم ما با شرکت در انتخاباتی کم نظیر در سال 88، تراز بالایی از مشارکت سیاسی خود را متناسب با شرایط منطقه ای و جهانی رقم زده و حماسه ای تمام عیار را خلق کردند اما متأسفانه برخی از کاندیداهای حاضر در میدان این رقابت، بازی را به هم زده و بر طبل تقلب در انتخابات کوبیدند.

این رفتار آنان در کنار سکوت برخی از مدعیان سیاست در کشور و همین طور میدان داری شبکه های معاند خارجی و به تبع آن پیروی پیاده نظام داخلی در این رخداد سبب شد تا حماسه حضور بی مانند مردم در انتخابات آن سال که بالاترین میزان مشارکت در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«9دی» یادآوری نسبت مان با ولایت است

«9دی» یادآوری نسبت مان با ولایت است