مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:152020-12-29سياسي

غربالگری 86 درصد اردبیلی ها در طرح شهید سلیمانی


با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اردبیل، بیش از 86 درصد جمعیت ساکن در این شهر تحت غربالگری بیماری کرونا قرار گرفتند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اردبیل، بیش از 86 درصد جمعیت ساکن در این شهر تحت غربالگری بیماری کرونا قرار گرفتند.

امامی یگانه 9 دی در جریان بازدید سرزده از وضعیت ارائه خدمات ادارات اردبیل اظهار کرد: ما شرایط مناسبی را در ارائه خدمات ادارات و دستگاه های اجرایی شاهد بودیم به طوری که با راه اندازی سیستم الکترونیکی بسیاری از این خدمات از طریق سامانه جامع غیرحضوری و الکترونیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با تدابیر دستگاه های مختلف اجرایی، رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین زدن ماسک در بین کارکنان، شرایط مطلوبی را داشته به طوریکه با ادامه این روند امیدواریم در شهرستان اردبیل شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا باشیم.

فرماندار اردبیل با قدردانی از همکاری خوب سپاه و بسیجیان در اجرای موفق و شایسته طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل گفت: با همکاری تمامی مجموعه های اداری، مراکز بهداشت و هلال احمر اجرای این طرح نتایج خوبی را به همراه داشته به طوریکه 86 درصد جمعیت شهرستان تحت غربالگری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 86 درصد اردبیلی ها در طرح شهید سلیمانی

غربالگری 86 درصد اردبیلی ها در طرح شهید سلیمانی