مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:252020-12-29سياسي

فرماندار کرج: محدودیت های شبانه و سفر بین استانی تا پایان کرونا ادامه دارد


فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج از تدوم محدودیت ترددهای بین استانی و منع تردد شبانه تا ریشه کن شدن کامل بیماری کووید 19 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غفور قاسم پور ضمن روز سه شنبه 9 دی ماه در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج گفت: طبق اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور، با همکاری خوب مردم و همراهی دستگاه ها به خصوص کادر درمان، نیروی انتظامی و اصناف شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 هستیم اما تا مهار آن باید محدودیت ها ادامه داشته باشد.

وی ضمن اثر بخش خواندن محدودیت ها بر میزان مرگ و میرهای ناشی از بیماری، استمرار منع ترددهای شبانه در این کلانشهر را نیز خاطر نشان کرد و یادآور شد: تردد شبانه بین ساعت 21 شب تا 4 صبح ممنوع است؛ این روند در شرایطی است که میزان جریمه ترددهای شبانه بین ساعات مذکور افزایش داشته است و باید برای کاهش آن اطلاع رسانی لازم انجام شود.

فرماندار کرج با بیان اینکه نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت ستاد مدیریت بیماری کرونا فعال است، افزود: آمارهای ثبت شده از تخلفات بیانگر تلاش مجموعه ناجا بوده است.

وی همچنین ضمن اشاره به نقش موثر مردم و اصناف در روند مدیریت بیماری کرونا گفت: روند کلی نشان از همراهی خوب مردم عزیزمان با طرح جامع مدیریت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرج: محدودیت های شبانه و سفر بین استانی تا پایان کرونا ادامه دارد

فرماندار کرج: محدودیت های شبانه و سفر بین استانی تا پایان کرونا ادامه دارد