مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:252020-12-29سياسي

جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی ورود علمی و عملی داشته باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی مورد نیاز در استان ورود علمی و عملی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمباحث فرزند آوری و مباحث مدیریتی حوزه توانمند سازی اقشار مختلف جامعه موضوعات مطالعاتی اجتماعی سیاسی در اولویت های پژوهشی این نهاد به عنوان نیاز جامعه مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی مورد نیاز استان ورود علمی و عملی بیشتر داشته باشد گفت: مباحث جامعه شناختی و اثرات فضای مجازی در ایام کرونایی که در سبک زندگی مردم جایگاه ویژه ای ایفا می کند بسیار مهم و قابل تأمل و پژوهش از ابعاد مختلف است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در ابتدای این دیدار با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه مختلف پژوهشی خاطر نشان کرد: کارهای پژوهشی این نهاد در گروه کشاورزی و شیمی تجزیه و مدیریت همگی پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته و معتقدیم بدون بسترسازی و مطالعات فرهنگی نتایج پژوهشی در سایر حوزه ها نتیجه بخش نخواهد بود.

امین رستم زاده اظهار کرد: خروجی پژوهشی این نهاد در صدد ارائه راهکارهای عملیاتی با مبنای علمی و فناورانه برای مسئولان حوزه های مختلف جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی ورود علمی و عملی داشته باشد

جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی ورود علمی و عملی داشته باشد