مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:452020-12-29سياسي

حماسه 9 دی پیوند مجدد مردم با شهدا و نظام بود


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از 9 دی به عنوان حماسه مهم انقلاب نام برد و گفت: حماسه 9 دی، پیوند مجدد مردم با اصل نظام، شهدا و امامین انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد در گفتگوی خبری به مناسبت 9 دی اظهار کرد: 9 دی در انقلاب اسلامی یک حماسه مهم انقلاب اسلامی و به یاد ماندنی و جاودانه است.

وی یادآور شد: دشمن به بهانه انتخابات و بعد از گذر چند ماه از انتخابات سال 88 بحران سیاسی در کشور ایجاد کرد و کشور دچار نزاع ناخواسته شد و در این بحران سیاسی خیابان ها و شهرها خصوصاً پایتخت دچار درگیری شد و بسیاری از پایگاه های بسیج، مسجد و اماکن و خیمه امام حسین (ع) به آتش کشیده شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم از همه اقشار و طبقات مختلف بعد از چند ماه صبر و خویشتن داری حماسه 9 دی را خلق کردند و خود جوش و مردمی در برابر آمریکا و هم دستانش که پشت این جریان سنگر گرفته بودند، ایستادند.

ولی نژاد تصریح کرد: دشمنان اصل نظام و امامین انقلاب اسلامی، ارزش ها و شهدا را نشانه گرفته بودند و مردم با خلق حماسه ی 9 دی پاسخ با صلابتی به آنان دادند.

وی با اشاره به اینکه این اغتشاش به بهانه اعتراض به برگزاری انتخابات برگزار شده بود، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند هر کسی به انتخابات اعتراض دارد از طریق قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی پیوند مجدد مردم با شهدا و نظام بود

حماسه 9 دی پیوند مجدد مردم با شهدا و نظام بود