مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:052020-12-29سياسي

کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد


نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی به سوال نادری و موسوی نمایندگان تهران درباره نحوه واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه قانع نشدند و به وزیر کارت زرد دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در نشست علنی امروز -سه شنبه، 9 دی ماه- مجلس شورای اسلامی در جریان سوال خود و سیدنظام الدین موسوی از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ های وی قانع نشد.

بر اساس این گزارش در ادامه توضیحات وزیر به رأی نمایندگان گذاشته شد که نمایندگان با 173 رأی از مجموع 252 نماینده حاضر در صحن توضیحات وی را قانع کننده ندانستند و در نتیجه مجلس به دژپسند کارت زرد داد.

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارش این کمیسیون در رابطه با سوال احمد نادری و سید نظام الدین موسوی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس را از دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی را مبنی اینکه اولاً چرا موضوع هفت تپه را سیاسی کرده اید، و ثانیاً چرا سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد در موضوع خلع ید از مالک فاقد اهلیت شرکت هفت تپه استنکاف کرده و رأی دیوان محاسبات را نادیده گرفته و خلع ید را انجام نمی دهد؟ قرائت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد

کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد