مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:202020-12-29سياسي

مناسب سازی اندیشه ها نیاز اصلی شهر دسترس پذیر


رییس ستاد مناسب سازی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه مناسب سازی به یک گفتمان تبدیل شده است، گفت: در کنار مناسب سازی معابر شهری به مناسب اندیشه ها و فرهنگ برخورد با معلولان نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سپنتا نیکنام پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ملی مناسب سازی که با حضور رییس سازمان بهزیستی و دو تن از معاونان وزیر به میزبانی شورای شهر یزد برگزار شد، اظهار داشت: یزد همواره به بهره مندی از همدلی بین دستگاه ها و مسئولان شهرت داشته اما امروز شاهد این همدلی در امر مهم مناسب سازی بین مسئولان کشور نیز هستیم.

وی افزود: گفتمان مناسب سازی اکنون در شهر جهانی یزد شکل گرفته اما در کنار آن به مناسب سازی اندیشه ها و فرهنگ برخورد با معلولان نیز نیاز داریم.

نیکنام تصریح کرد: مناسب سازی وقتی اتفاق می افتد که مردم از مسئولان پیشی بگیرند و در این زمینه و مطالبه گر باشند و مناسب سازی اندیشه ها نیز کم کم شکل گرفته و باور داریم که موانع فرهنگی نسبت به موانع فیزیکی اگر مشکلات بیشتری ایجاد نکنند، اثرگذاری آنها کمتر نیست.

عضو شورای شهر یزد تاکید کرد: باور داریم که هیچ فرهنگ سازی از نظر ما برای معلولان بزرگتر از فراهم کردن شرایط حضور معلولان در سطح اجتماع نیست و شرط این فرهنگ سازی، حضور معلولان در اجتماع و شرط تحقق این مهم، رفع موانع فیزیکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی اندیشه ها نیاز اصلی شهر دسترس پذیر

مناسب سازی اندیشه ها نیاز اصلی شهر دسترس پذیر