مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:252020-12-29اجتماعي

امکان برگزاری آزمون تشریحی در «شاد» فراهم می شود


در حالی که تا پیش از این در شبکه «شاد»، امکان برگزاری امتحانات به صورت تستی فراهم بود، مدیرکل ارتباطات همراه اول اعلام کرد در روزهای آینده مدارس می توانند از آزمون ساز شاد برای امتحانات تشریحی مجازی نیز استفاده کنند.

- در حالی که تا پیش از این در شبکه شاد ، امکان برگزاری امتحانات به صورت تستی فراهم بود، مدیرکل ارتباطات همراه اول اعلام کرد در روزهای آینده مدارس می توانند از آزمون ساز شاد برای امتحانات تشریحی مجازی نیز استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدارس از جمله اولین مراکزی بودند که از اوایل اسفندماه و در پی شیوع کرونا تعطیل شدند؛ وزارت آموزش و پرورش از همان ابتدا آموزش های تلویزیونی را در دستورکار قرار داد و بعد از چندی در 21 فروردین ماه سال جاری موفق به راه اندازی پیام رسانی داخلی موسوم به شاد (شبکه اجتماعی دانش آموز) شد که استفاده از آن در سال تحصیلی جاری نیز به عنوان راهبرد اصلی آموزش و پرورش در دوران آموزش های غیرحضوری مدنظر است.

طبق آمارهای اعلام شده تا آذرماه سال جاری ، 110 هزار و 979 مدیر، 12 میلیون و 286 هزار و 193 دانش آموز و 706 هزار و 342 معلم عضو شبکه شاد شده اند که طبق آمار استخراج شده در آن زمان همچنین اعلام شد میزان استفاده از شبکه شاد در گوگل فایربیس، تعداد کاربران یکتای فعال در 28 روز منتهی به 7 آذر، 18 میلیون نفر، تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری آزمون تشریحی در «شاد» فراهم می شود

امکان برگزاری آزمون تشریحی در «شاد» فراهم می شود