مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:252020-12-29اقتصادي

آرد یارانه نوع 2 خبازی ها هم از کارخانجات استان تامین شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: کردستان در رده چهار استان برتر تولید گندم قرار دارد که می توان آرد یارانه نوع 2 خبازی ها را هم از کارخانجات استان تامین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آرد و نان استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کردستان در رده چهار استان اول تولید گندم است و اگر مدعی صادرات گندم استان به سایر استان ها هستیم باید آن را در استان فراوری کنیم و ضمن تامین آرد مورد نیاز استان، آرد باکیفیت را به سایر استان ها هم صادر کنیم.

به گفته معاون امور اقتصادی استاندار کردستان، یکی از مسایل مهم، بازنگری شیوه های کنترلی است و چون در کردستان کنترل جدی صورت می گیرد و ادارات پای کار هستند در نتیجه آرد یارانه نوع دوم نیز باید از کارخانجات استان تامین شود.

وی تصریح کرد: سلامتی مردم در میزان کیفیت نان است و لذا باید تلاش کرد مصرف را به سمت استفاده از نان های سبوس دار سوق دهیم.

جعفری تاکید کرد: اتحادیه خبازان استان باید تلاش کند نانوایی هایی که تا این مقطع از آرد سایر استان های استفاده کرده اند، از تولید داخل استان استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد یارانه نوع 2 خبازی ها هم از کارخانجات استان تامین شود

آرد یارانه نوع 2 خبازی ها هم از کارخانجات استان تامین شود