مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:352020-12-29سياسي

برادران اهل تسنن و تشیع در برابر فتنه های صهیونیست مقاومت و مبارزه می کنند


مدیر و مدرس حوزه علیمه «قره ماخر» شهرستان گنبدکاووس گفت: برادران اهل سنت در کنار برادران اهل تشیع در برابر فتنه ها و توطئه های صهیونیست و استکبار جهانی مقاومت کرده و مبارزه خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند کسخله ظهر امروز در تجمع حماسه 9 دی در مصلی امام جعفر صادق (ع) در گنبدکاووس اظهار کرد: در زمان فتنه و توطئه های دشمنان باید بصیرت داشته و تابع ولایت فقیه باشیم تا دشمنان نتوانند نقشه های شوم خود را عملی کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ یک از کشورهای عربی در مقابل زورگویی های دشمنان به ویژه صیهونیست عکس العمل نشان نداده و طرح دوستی با دشمنان ریختند.

مدیر و مدرس حوزه علیمه قره ماخر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم خوب ایران با هر قوم و مذهبی  اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و پشتیبان ولایت فقیه باشند دشمنان نمی توانند خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

* جوانان انقلابی با بصیرت خود جهت گیری رهبر معظم انقلاب را بدون بیان صریح تشخیص دهند امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: مردم به ویژه جوانان انقلابی باید آنچنان بصیرت داشته که جهت گیری رهبر معظم انقلاب را بدون بیان صریح تشخیص داده و در آن مسیر گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران اهل تسنن و تشیع در برابر فتنه های صهیونیست مقاومت و مبارزه می کنند

برادران اهل تسنن و تشیع در برابر فتنه های صهیونیست مقاومت و مبارزه می کنند